Tancar i marxar / Cerrar y partir
- Gemma
- 13 jun 2018
- 1 Min. de lectura

Després d’una semana intensa de preparatius i de dormir poc, sortim de casa (sempre amb excés d’equipatge) per no tornar fins prop de Nadal.
Els nervis, l’exitació, el veure la il·lusió d’un projecte llargament preparat posar-se en marxa, no amaguen el sentiment contraposat de deixar, si més no físicament, aquells qui estimem per una temporada i un cert enyor se m’instal·la ja en el cor. Pensàvem acomiadar-nos d’en Trabal (fill estimat, com diu el seu nom) a Istanbul mateix i a l’últim moment no ha estat possible.
Trabal, hem estat a Istanbul junts i també la Ginebra ha estat amb tu en aquesta ciutat meravellosa. El recorregut des de l’aeroport i un primer passeig per la ciutat ens ho fa evident al pas de cada lloc conegut i compartit.
T’esperem en algún moment del camí, quan vulguis, quan puguis.
___________________
Tras una intensa semana de preparativos y de dormir poco, salimos de casa (siempre con exceso de equipaje) para no regresar hasta Navidad.
Los nervios, la excitación, el ver la ilusión de un proyecto largamente preparado ponerse en marcha, no esconde el sentimiento contrapuesto de dejar, siquiera físicamente, a quienes amamos por una temporada y una cierta añoranza se instala ya en mi corazón. Pensábamos despedirnos de Trabal (hijo amado, como reza su nombre) en Estambul y en el último momento no ha sido posible.
Trabal, hemos ido juntos a Estambul y también Ginebra ha estado contigo en esta ciudad maravillosa. El recorrido desde el aeropuerto y un primer paseo por la ciudad lo hace evidente al paso por cada lugar conocido y compartido.
Te esperamos en algún momento del camino, cuando quieras, cuando puedas.
Todo comienza querida Willi Foog!!!! Mucha suerte Ginebra.