top of page
Buscar
  • Foto del escritorGemma

Onze de setembre



Demà és Onze de setembre i no seré a casa. Després de molts anys de ser-hi i participar-hi, enguany no hi serem. Farà tres mesos (l’endemà) que viatgem amb la Ginebra per Turquia i el darrer mes pel Líban en una travessia que ens tindrà allunyades fins al desembre. I per primera vegada, he de dir que em sabrà greu no ser-hi i, per damunt de tot, no ser-hi comptada.


Perquè encara tenim molt a dir i reivindicar. I perquè no ens podem donar per vençuts. Sabem que un nou país és possible, més just i equitatiu, i és el que volem construir, en contra de ningú, simplement a favor nostre. I el volem en pau, perquè som gent de pau, per més que diguin el que diguin. No ens deixem dur per les provocacions, siguem tossudament insistents en la pau!

Avui, ara fa una estona, mentre entràvem al portal de l’hostal a Balbeek, i xerràvem amb el propietari ens ha presentat altres hostes, un noi coreà, i una parella de polonesos. La resta del post és en format àudio.


Bona Diada!


(només àudio)

_________________



Mañana es 11 de septiembre y no estaré en casa. Después de muchos años de estar y participar, este año no estaremos. Hará ya tres meses (pasado mañana) que viajamos con Ginebra por Turquía y el último mes por el Líbano en una travesía que nos mantendrá alejadas hasta diciembre. Y por primera vez tengo que decir que me lamentaré no estar y por encima de todo, no sumar.


Porque todavía tenemos mucho que decir y revindicar. Y porque no nos podemos dar por vencidos. Sabemos que un nuevo país es posible, más justo y equitativo, y es el que queremos construir, en contra de nadie, simplemente a favor nuestro. Y además lo queremos en paz, porque somos gente de paz, por más que digan lo que digan. No nos dejemos llevar por las provocaciones, seamos tozudamente insistentes en la paz.


Hoy, hace apenas un rato, mientras entrábamos en el portal del hostal en Balbeek, y charlábamos con el propietario, nos ha presentado a otros huéspedes, un chico coreano y una pareja de polacos. El resto del post es en formato audio.


Feliz Diada!


(solo audio)

bottom of page